Sözleşmesinin bitmesinin ardından Fenerbahçe'den ayrılarak Inter'in yolunu tutan Caner Erkin düzenlenen basın toplantısında yeni kulübünü ve beklentilerini anlattı.
Bedelsiz olarak Inter'e gelen Caner Erkin, İtalya'da olmaktan mutlu olduğunu söylerken, "Milano'ya ilk gelişim değil. Daha önce turist olarak da, Inter'in rakibi olarak da burada bulundum. Birkaç yabancı dil bilmem buradaki adaptasyon sürecimi azaltacaktır" dedi.
"Icardi'ye goller attırmak istiyorum"
Takımın yıldızı Mauro Icardi için, "Onu tabii ki tanıyorum. Çok yetenekli ve başarılı bir oyuncu. Ona katkı sağlamak için her şeyi yapacağım. Onun gollerinde asist yapmak en büyük amaçlarımdan biri olacak" şeklinde konuştu.
"Mancini agresif ve hırslı"
Teknik direktör Roberto Mancini'yi Türkiye'deki Galatasaray günlerinden iyi tanıdığını belirten Caner, "Onu kısaca tanımlamam gerekirse, hırslı, agresif ve kazanmak isteyen bir teknik adam..." dedi.
"1 ve 8'in anlamı var"
18 numaralı formayı giyecek olmasıyla ilgili de konuşan milli futbolcu, "1 sayısının benim için çok ayrı bir anlamı var. Onu şimdi söylemeyeyim. 8'i de daha önce giymiştim. Fenerbahçe'de de 88 giyiyordum. Bu yüzden 18 olsun istedim" açıklamasını yaptı.
Başarılı oyuncuya gazetecilerin isminin okunuşunu sorması da dikkat çekti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.07.11 18:17