Sezon sonunda Fenerbahçe ile olan sözleşmesi sona erecek olan Caner Erkin için Başkan Aziz Yıldırım'ın bizzat devreye girdiği iddia edildi.
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın, sezon sonunda sözleşmesi bitecek olan Caner Erkin'le bir araya gelerek başarılı oyuncuyla söz kestiği belirtildi.
Sabah Gazetesi'nde yer alan haberde Aziz Yıldırım'ın Caner'e, "Bu sezon müthiş bir çıkış yakaladın. Performansından memnunuz. İlk sözleşmendeki ücretin düşüktü. Bunu telafi edeceğiz." dediği, Caner'in de bu sözlere, "Fenerbahçe ile ipler kopmadan başka takımla görüşmeyeceğimi zaten söyledim. Aklımda sadece şampiyonluk var." diyerek karşılık verince ikilinin görüşme sonunda 3 yıllık yeni sözleşme için el sıkıştığı iddai edildi.
Son dönemlerde Caner'in özel hayatında yaşadığı çalkantılar nedeniyle yurtdışına transfer olmayı düşünebileceği konuşuluyordu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.14 10:33