Orhangazi Kültür Merkez'inde 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Çanakkale Şehitlerini Anma gününde Kent Tiyatro Konseyi tarafından sergilenen,18 Mart Çanakkale Zaferi' konulu 'Çanakkale'de Bir Elif ' adlı tiyatro salonu dolduranlar tarafından büyük ilgi ile izlenirken, zaman zaman duygu dolu anlar yaşandı.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Kent tiyatro konseyi üyeleri tarafından Orhangazi Kültür ve Gençlik Merkezi'nde sahnelenen ve Çanakkale Savaşı'nda Türk kadınının kahramanlığını konu alan o yıllardaki zorlu şartlara rağmen vatan savunmasının bırakılmadığını anlatan tiyatro gösterisi izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü.
Çanakkale'de bir Elif isimli tiyatro oyununu Belediye Başkanı Bekir Aydın ve eşi Kıymet Aydın, belediye meclis üyeleri, belediye meclis üye adayları, Kent Konseyi Başkanı Şinasi Kaya ve çok sayıda vatandaş birlikte izledi. Belediye Başkanı Bekir Aydın, yaptığı açıklamada, "Çanakkale, kadınıyla erkeğiyle, büyüklerimizle çocuklarımızla birlikte mücadele ettiğimiz muhteşem bir kahramanlık destanıdır. Sanatçı arkadaşlarımız bu ruhu çok güzel yansıtmışlar" dedi ve emeği geçenlere teşekkürlerini iletti.
Güncel, 2024.03.19 18:30