ABD'li model Pamela Anderson, hayatta en büyük kazığı en sevdiklerinden yediğini söyledi.
Bir dergiye konuşan güzel yıldız, 'En çok da erkekler canımı acıttı. En sevdiklerim, en değer verdiklerim... Kalbiniz binlerce parçaya ayrıldığında artık gitme vaktinin geldiğini anlıyorsunuz' diyor. 48 yaşındaki Anderson, 'Ama yaşamak için bir çok başka sebep de var' diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.02.22 13:55