Sivasspor Basın Sözcüsü Kemal Çağlayan, açıklamalarda bulundu.
Teknik direktör değişikliğine ve yeni teknik adam adaylarına da değinen Kemal Çağlayan, "Geçen sezon Süper Lig'e veda eden Sivasspor'un hedefi tekrar aynı ligde mücadele etmek. Sezon öncesinde, bu hedefler doğrultusunda çalışmalar yapıldı. İlk olarak teknik direktörlük görevi için Osman Özköylü ile anlaşma sağlandı. Hocamızın istekleri doğrultusunda transfer çalışmaları yapıldı. Sivasspor, Boluspor yenilgisiyle lige iyi başlayamadı. Üst üste yaşanan yenilgilerden sonra, yönetim kurulumuz Denizlispor maçının ardından bir toplantı yaptı. Bu haftaki Gaziantep BBSK maçından sonra yollar ayrıldı. Hocamız, böyle veda etmemeliydi. Başarısızlıkta söylenen sözler böyle olmamalıydı. Teknik direktör, arayışlarımız devam ediyor. Rıza Çalımbay, teklifimizi kabul etmedi. Yönetimimiz, Ertuğrul Sağlam ile görüştü ve sabah kahvaltısında bir araya geldi. Fakat, Ertuğrul Sağlam Dubai'de bir kulüple görüştüğü için bu görüşmeler sonuçlanamadı. Yücel İldiz ve Engin İpekoğlu'nun ismi söyleniyor. Sivasspor yönetiminin istediği teknik direktör modeli heyecan yaşatacak bir isim. Ben, Mecnun Otyakmaz Başkanın Ocak ayında önemli transferler yapacağını düşünüyorum. Bu arada, dünkü antrenmanda futbolcular söz verdiler. Altınordu maçını kazanmak istiyorlar" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.29 16:11