Bursa'da bir iş yerinden çalınan çelik kasa, içindeki para ve altınlar alındıktan sonra otoban kenarına atıldı.
Edinilen bilgiye göre olay, merkez Osmangazi ilçesi Kavaklı Mahallesi Yerkapı Caddesi'nde bir iş yerinde meydana geldi. Dün akşam saat 19.00'da dükkanını kapatarak evine giden Mehmet S. (58), aynı akşam saat 22.30'da iş yerinin önünden geçerken kapının açık olduğunu gördü. Dükkanına hırsız girdiğini fark eden Mehmet S., çelik kasanın yerinde olmadığını görünce polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen ekipler parmak izi alırken, polis çevredeki vatandaşların ifadelerinden yola çıkarak şüphelileri
yakalamak için çalışma başlattı.
Kasada 9 milimetre çapında tabanca, 100 adet tabanca fişeği, 40 adet çeyrek altın, 10 adet cumhuriyet altını, 200 TL para, 1 adet inci ve 3 adet burgulu bilezik olduğu öğrenildi. Bursa-İstanbul otobanında yol kenarına atılmış olarak bulunan kasadaki para ve altınların çalındığı tespit edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.07 12:01