Tatil sezonunu açan Çağla Şikel soluğu Çeşme'de aldı.
Manken, sunucu ve oyuncu Çağla Şikel yaz tatiline Çeşme'de başladı.
Önceki akşam, Alaçatı'da arkadaşlarıyla buluşan Şikel, Emre Altuğ'un çekimleri olduğu için önümüzdeki günlerde yanına geleceğini söyledi ve ekledi: 'Çeşme'yi özledik. Zaten sık sık gelip gidiyoruz. Yaz tatilini Çeşme'de çocuklarımızla birlikte geçireceğiz '.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.06.21 20:21