Güzel sunucu Çağla Şıkel, önceki gün Zorlu Alışveriş Merkezi'ndeydi.
Yalnız başına geldiği AVM'de Mango ve Beymen'den alışveriş yapan Şıkel, "Kışlık bir kaç şey alıp hemen çıkacağım. arkadaşlar bildiğiniz gibi program devam ediyor her şey gayet yolunda" dedi. Daha sonra yaklaşık bir saat kaldığı AVM'den kendi kullandığı aracıyla ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.10.06 13:07