Erteleme maçında Fenerbahçe'ye 4-0 mağlup olan Başakşehir'de teknik direktör Çağdaş Atan maçı değerlendirdi.
Trendyol Süper Lig 3. hafta erteleme maçında Fenerbahçe'ye deplasmanda 4-0 mağlup olan Başakşehir'de teknik direktör Çağdaş Atan maçı değerlendirdi.
Kötü gidişatla ilgili konuşan Atan; "Biz olduğumuz takımlarda 1.5 yıldır hiç mazeret üretmedik. Geçen sene 17 maçta 17 puan toplayan takım, bu sene 3'te 0 ile başladı. Biz geldik, iyi oynamaya başladık. İlk 3 puanı aldık. O maç bize umut verdi. Ligin çok üzerine iki takım ile oynadık. Galatasaray ve Fenerbahçe. Çok hazırlar, maç sayıları fazla, çok kaliteli ve güçlü oyuncuları var. Aslında daha önce daha düşük bütçelerle bu tarz rakiplere genelde zorluk çıkaran oyun formasyonlarını bulabildik. Şu iki maçta geçiş aşamasındayız ve bir süreç işliyor. Doğru oyunu oturtmak zaman alacak. Puan almak ve oyunu oturtmak çok önemli. Gerçekten çok iyi iki takıma karşı oynadık. Artık toparlanma zamanı. Lig bizim için pazartesi günü başlıyor. Gerçek hayat, gerçek savaş... Seri galibiyetler alarak, özellikle Anadolu maçlarını kazanarak yukarıya tutunacağını düşünüyorum. Kulüpte beklenti bu. Doğru oyunu ve doğru 11'i en kısa zamanda bularak yola devam edeceğiz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.09.29 00:26