Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey, İnegöl Kafkasspor Başkanı Sabahattin Ordu ve kulüp yöneticileriyle Kafkasspor spor tesislerinde bir araya geldi.
Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey, İnegöl Kafkasspor Başkanı Sabahattin Ordu ve kulüp yöneticileriyle Kafkasspor spor tesislerinde bir araya geldi ve o anları sosyal medya hesabından paylaştı.
Bozbey'in sosyal medya paylaşımı şöyle;
İnegöl Kafkasspor Başkanı Sabahattin Ordu ve kulüp yöneticileriyle Kafkasspor spor tesislerinde bir araya geldik.
Bursamızı temsil eden tüm kulüplerimize verdiğimiz önem ile başta Bursamızın en büyük marka değeri Bursaspor olmak üzere tüm kulüplerimizi hak ettikleri konuma hep birlikte ulaştıracağız.
Sporu ve sporcuları desteklemeye devam edeceğiz.
İnegöl Kafkasspor Başkanı Sabahattin Ordu ve kulüp yöneticileriyle Kafkasspor spor tesislerinde bir araya geldik.
Bursamızı temsil eden tüm kulüplerimize verdiğimiz önem ile başta Bursamızın en büyük marka değeri Bursaspor olmak üzere tüm kulüplerimizi hak ettikleri konuma hep... pic.twitter.com/8DO9mT3GRQ
Spor, 2024.10.01 16:31