Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Daha eşit, daha adil, daha özgür bir dünya dileğimle; 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlu Olsun!"
Daha eşit, daha adil, daha özgür bir dünya dileğimle;
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlu Olsun! pic.twitter.com/6TFlX37Sta
Bursa Bölge, 2024.05.01 12:40