Bursa'nın yol haritasını belirleyecek olan stratejik plan çalışmalarını ara vermeden sürdüren Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz ve ekipleriyle birlikte toplantı yaptı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey Strateji Planlama Toplantıları kapsamında, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz ve ekipleriyle birlikte gerçekleştirdiği toplantıyı sosyal medya hesabından paylaştı.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey'in paylaşımı şöyle;
"Strateji Planlama Toplantılarımıza bugün Yıldırım ilçemizde başladık. Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz ve ekiplerimizle birlikte yaptığımız toplantıda; Yıldırım ilçemizi daha yaşanılabilir bir yer yapmak, halka hizmet noktasında ortaklaşa yürütülecek çalışmalar hakkında görüştük. Bütün ilçelerimizle ortak çalışmalar yaparak Bursa'mızın hak ettiği hizmeti almasını sağlayacağız."
📍Yıldırım
Strateji Planlama Toplantılarımıza bugün Yıldırım ilçemizde başladık. Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz ve ekiplerimizle birlikte yaptığımız toplantıda; Yıldırım ilçemizi daha yaşanılabilir bir yer yapmak, halka hizmet noktasında ortaklaşa yürütülecek... pic.twitter.com/bAVYM34fPE
Bursa Bölge, 2024.06.12 12:48