BUSKİ su kaynaklarının doluluk oranını açıklarken gereksiz kullanıma da dikkat çekti.
BUSKİ'den yapılan açıklama şöyle;
Barajlarımızın Doluluk Oranı Kaynaklarımızı israf etmemeli, gereksiz kullanımının önüne geçmeliyiz
Barajlarımızın Doluluk Oranı 💧
Kaynaklarımızı israf etmemeli, gereksiz kullanımının önüne geçmeliyiz.#buski #subizimyaşamkaynağımız #bursabüyükşehirbelediyesi #bursa #doğancıbarajı #baraj #doluluk #barajdolulukoranları #tasarruf #tasarrufetmelisin pic.twitter.com/SVH5THQVLr
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.10.16 14:46