Bursasporlular Derneği Olağan Genel Kurulu'nu gerçekleştirdi. Tek listeyle gidilen seçimde Şenol Dolar bir kez daha Bursasporlular Derneği Başkanı seçildi.
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Bir önceki dönem Levent Batur'dan görevi devralan Şenol Dolar, bayrağı taşımaya devam edecek. Kültürpark'ta özel bir salonda gerçekleştirilen Genel Kurul'da Şenol Dolar yeniden Bursasporlular Derneği Başkanı seçildi.
"BURSASPOR'UN DAHA İYİ YERLERE GELMESİ İÇİN ÇABA GÖSTERİYORUZ"
Duygularını Bursada Bugün ile paylaşan Şenol Dolar, "Bursaspor'un daha iyi yerlere gelmesi için çaba gösteren insanlarız. Zamanında Bursaspor'a çok katkılar koyduk. İçimizden yöneticilik görevi yapan arkadaşlarımız var. 30 yıllık bir derneğiz ve çalışmalarımıza devam edeceğiz" dedi.
"NE GÖREV DÜŞERSE ONU YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ"
Dolar, "Yeni dönemimizde Bursaspor'un daha iyi yerlerde olması için yönetimle Furkan Başkanla birlikte elimizden ne gelirse yapacağız. Bursaspor'un organize ettiği kampanyalara katılıyoruz. Sinan Ateş'in ailesinin kitap kampanyasına destek verdik. Ne görev düşerse süreç içerisinde onları yapmaya çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.
"SON MAÇTAKİ MÜCADELENİN DEVAMINI DİLİYORUM"
Bursaspor camiasına da seslenen Dolar, "Bursaspor'un başarılarının devamın diliyorum. Son maçtaki mücadelenin önümüzdeki maçlarda da devam etmesini diliyorum. Son maçta hakikaten her şeyleri ortaya koydular ve güzel de bir sonuç aldık. Aynı mücadele ruhunun devamını diliyorum" şeklinde konuştu.
Spor, 2023.03.07 20:53