Bursaspor'un Diyetisyeni Esin Şeker bugün Özlüce Tesisleri'nde A Takım futbolcularına ve teknik ekibimize beslenme ile ilgili seminer verdi.
Sporcularda enerji ihtiyacı ve enerjinin karşılanacağı kaynaklar, karbonhidratın önemi ve sıvı tüketiminin önemi hakkında bilgiler veren Esin Şeker futbolculara beslenme hakkında sunum yaptı.
Yerli ve yabancı futbolcuların beslenme şekilleri ile ilgili fikir alışverişinde bulunulan seminerin son soru cevap şeklinde geçti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.26 14:42