Bursaspor'un genç file bekçisi Galatasaray galibiyeti sonrası A Takımı'ndaki arkadaşlarına mesaj gönderdi.
Bursaspor'un umut vaat eden milli kalecisi Ataberk Dadakdeniz, Galatasaray karşılaşması sonrası ağabeylerine gülümseten bir mesaj verdi.
Yeşil Beyazlıların U21 takımı Galatasaray'ı İstanbul'da 1-0'la geçmeyi başardı. Genç file bekçisi de sosyal medya hesabından "Bizde işlem tamam Galatasarayu21 0- Bursaspor u21, bravo takım" mesajını paylaşırken, Bursaspor'un resmi twitter adresini de etiketleyerek A Takımı'nda forma giyen ağabeylerine de mesaj gönderdi.
Ataberk'in kısa sürede paylaşım ve mesaj yağmuruna tutuldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.19 16:18