Bursaspor Kulübü sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile destek çağrısında bulunmuştu. Kulüpten yapılan açıklamada kampanyanın resmen başladığı duyuruldu.
Bursaspor Kulübü 'Yanındayım' kampanyasının resmen başladığını duyurdu.
Bursaspor Kulübü'nden yapılan açıklama şu şekilde:
"Saygıdeğer Bursalılar, Sayın Valimiz Mahmut Demirtaş'ın öncülüğünde, Bakanımız Mustafa Varank, Büyükşehir Belediye Başkanımız Mustafa Bozbey, BTSO Başkanımız İbrahim Burkay ve şehrimizin milletvekilleri, belediye başkanlarımızın himayelerinde, Bursasporumuz için, 'Yanındayım' kampanyamız resmen başlamıştır" denildi.
Ayrıca açıklamanın sonuna, "Kampanyamıza katılanların isimleri her akşam saat 18.00'de kulübümüz resmi internet sitesinden kamuoyu ile paylaşılacaktır" notu düşüldü.
Saygıdeğer Bursalılar,
Sayın Valimiz Mahmut Demirtaş'ın öncülüğünde.
Sayın Bakanımız Mustafa Varank,
Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Mustafa Bozbey,
BTSO Başkanımız Sayın Ibrahim Burkay ve şehrimizin milletvekilleri, belediye başkanlarımızın himayelerinde,... pic.twitter.com/d2pFvKXY5d
Spor, 2024.05.28 11:55