Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in ilk haftasında Kayserispor ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in ilk haftasında Kayserispor ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 2 saat sürdü.
Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışması ile devam etti. Antrenmanın ikinci bölümünde ise yarı sahada çift kale maç ve şut çalışması yapıldı.
Milli takımdan dönen Serdar Aziz ve İsmail Haktan Odabaşı takımla çalışmalara başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.17 09:05