Bursaspor, yönetim kurulu tarafından başlatılan "Diriliş Kampanyası" kapsamında ilk nakdi bağışta bulunan ismin Nedim Ermutlu olduğunu belirtti.
Bursaspor, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Yönetim kurulumuzun başlatmış olduğu ''Diriliş Kampanyasına'' ilk nakdi bağışta bulunan, iki dönem yönetim kurulu üyemiz Nedim Ermutlu'ya teşekkürlerimizi sunuyoruz".
Nedim Ermutlu'ya Teşekkürlerimizlehttps://t.co/3LooTXjySF
-- Bursaspor (@BursasporSk) January 25, 2024Spor, 2024.01.25 17:25