8 Mayıs'ta Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nde topbaşı yapan Bursaspor, bu sabah gerçekleştirdiği antrenman sonrası ilk kamp dönemini tamamladı.
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Yeşil-beyazlılar, yağmur altında gerçekleşen idmanda kondisyon çalışması yaptı. 15 günlük ilk kampı bitiren futbolcular, 4 günlük Bayram iznine çıktı.
Bursaspor, 27 Mayıs Çarşamba günü ikinci kamp dönemi için Özlüce'de toplanacak.
Teknik direktör İbrahim Üzülmez, Bursadabugün'de yayınlanan "Evden Süper Futbol" programında, ligin başlama tarihinin netleşmesinin ardından Bolu'da kamp yapmayı ve oradan da Keçiörengücü deplasmanı için Ankara'ya geçmeyi planladıklarını söylemişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.05.22 14:19