Fenerbahçe ve Beşiktaş'a verilen cezalara, CAS tarafından yürütmenin durdurulması kararı alındı.
Teksas resmi sitesinde yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
"ŞİKE" sebebiyle men cezası alan İstanbul takımı Fenerbahçe'ye dair, bu yaptırıma gelen yürütmeyi durdurma kararına anlam veremiyoruz.
İstanbul temsilcisi takımın, Cas'tan çıkacak bir cezadan önce elenmesi halinde, yerine ŞL'ye gitmesi gereken kulübümüz yeniden mağdur olacak...
KULÜBÜMÜZ BU ANLAMSIZ VE AĞIR MAĞDURİYET ŞÜPHESİ YARATAN KARARA DAİR 'ACİLEN' AÇIKLAMADA VE İTİRAZDA BULUNMALIDIR.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.18 15:16