Ligin 17. Haftasında sahasında Şanlıurfaspor ile karşılaşacak Bursaspor öğle saatlerinde Bursa Büyükşehir Belediyesi Stadyumu'nda yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarını tamamladı.
Teknik Direktör İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen antrenman 1 saat sürdü.
Isınma ve koordinasyon hareketleriyle başlayan antrenman, 5'e 2 pas pres oyunlarıyla devam etti. Takım son bölümde taktik çalışmalar yaptı.
Hazırlıklarını tamamlayan Bursaspor Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerinde kampa girerek maç saatini beklemeye başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.12.02 16:21