Bursaspor şampiyonluğunun 14. yılında, sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulundu.
Bursaspor şampiyonluğunun 14. yılında, sosyal medya hesaplarından paylaşımda bulundu.
Kulübün paylaşımı şöyle;
16 Mayıs 2010 Bugün,
Tertemiz şampiyonluğumuzun yıl dönümü!
Anadolu devrimini gerçekleştirdiğimiz bu büyük başarıda, başta rahmetli başkanımız İbrahim Yazıcı olmak üzere emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımızı sunuyoruz.
Spor, 2024.05.16 00:19