Bursaspor yöneticisi Onur Özselek, Beşiktaş maçında Yeşil Beyazlı futbolcuların seremoniye LÖSEV'Li çocuklarla çıkacağını açıkladı.
Kendi twitter hesabından açıklama yapan Özselek şu ifadeleri kullandı: "Bursasporlu paydaşlarım; bu sezon hayata geçirdiğimiz; maç seremonilerine Bursa'da farkındalık yaratan dernek ve vakıflarımızın çocuklarıyla çıktığımız sosyal sorumluluk projesi kapsamında Bjk maçı ile birlikte ikinci misafirimiz @losev1998. Sahada görüşmek üzere."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.28 16:56