Bursaspor yönetimi, oyunculara yapılacak ödemeler için İstanbul`da kaynak arayışına başladı.
UEFA`ya gönderilen mali tablo için oyunculardan 1 aylık fedakarlık yapmasını isteyip taahhüt alan Bursaspor yönetimini, 15 Kasım telaşı bastı... Umudunu benzinlik arazisine bağlayan ancak henüz ihalesi olmadığı için kaynak arayışına girişen yeşil beyazlıların dün İstanbul`a çıkarma yaptığı öğrenildi.
KREDİ ARAYIŞI
Başkan Recep Bölükbaşı ve beraberindeki heyetin, kredi kullanılan bankayla hem reklam hem de yeni kredi konusunda görüştüğü öne sürülürken, TFF`yle de temas halinde olduğu gelen haberler arasında. Bursaspor yönetiminin, Kasım ayı içinde 15 milyon civarında bir rakamı oyunculara ödemesi gerekiyor.
Kaynak:OLAY
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.31 09:09