Bursaspor Kulübü olaylı geçen Amed Sportif maçından görüntüler paylaşarak 'Bundan Sonrası Herkesi Problemidir!" dedi.
Bursaspor, TFF 2. Lig Beyaz Grup'un 6. haftasında deplasmanda Amed Sportif Faaliyetler'le karşı karşıya geldiği olaylı maçın görüntülerini paylaştı.
Yeşil-Beyazlı kulüp sosyyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda "Dün saha içinde oynamaya çalıştığımız "maçtan" görüntüler Bundan Sonrası Herkesin Problemidir!" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.09.26 23:28