Bursa Valisi Mahmut Demirtaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Bursaspor Kulübü ve heyetine ziyaretleri için teşekkür etti.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş'ın paylaşımı şöyle;
Bursaspor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Enes Çelik ve beraberindeki heyete nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum. pic.twitter.com/GA9cTLKGi8
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) June 11, 2024
Bursa Bölge, 2024.06.11 11:39