Bursaspor, pazar günü Spor Toto Süper Lig'in ilk haftasında karşılaşacağı Kayserispor maçının hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam yönetiminde Özlüce Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık bir buçuk saat sürdü. Ertuğrul Sağlam, antrenman öncesi oyuncularıyla kısa toplantı gerçekleştirdi. 5'e 2 pas çalışmasıyla başlayan antrenman, ısınma hareketleri ve dar alanda çift kale maçla devam etti. Antrenman esnasında futbolcuların oldukça neşeli olduğu görülürken, Teknik Direktör Sağlam ve Yardımcısı Mutlu Topçu da 5'e 2 pas çalışmasında futbolcularıyla birlikte yer aldı. Antrenmana milli takımlarda bulunan Basser ve Okan Deniz katılmadı. Milli takımdan dönen Serdar Aziz ise, takımdan ayrı düz koşu yaptı.
Yeşil beyazlılar, yarın yapacağı antrenmanla Kayserispor maçının hazırlıklarına devam edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.16 19:28