Ligin 30. Haftası'nda deplasmanda Keçiörengücü ile karşılaşacak takım sabah saatlerinde organize edilen kahvaltıda bir araya geldi.
Gerçekleşen kahvaltıya Başkan Ömer Furkan Banaz, Futbol Şube Sorumlusu Mehmet Zahit Yanar, teknik heyet, Bursasporlu futbolcular ve A takım personeli katıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.31 13:39