Eski hakemlerden Mustafa Çulcu, Bursaspor - Fenerbahçe arasında oynanan maçın 21. dakikasındaki penaltı pozisyonunu değerlendirdi. Çulcu, kararın yanlış olduğunu pozisyonun penaltı olmadığını dile getirdi.
İşte Mustafa Çulcu'nun 21. dakikadaki pozisyon ile ilgili yorumu:
"PENALTI DEĞİL!"
"Top öndeki Ertuğrul'un bacaklarının arasından sekip gelerek, Sivok'un eline çarpıyor. Sivok'un kolu doğal konumda. Herhangi bir şekilde de yana doğru açmıyor.
Uzaktan gelse de top kontrol dışı bir şekilde geliyor ve de Sivok görmüyor. Penaltı değil, oyunun devam etmesi daha doğru olurdu."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.11 20:05