Bursaspor'u 2006'da Lig A'da şampiyonluğa taşıyan Başkan Levent Kızıl, Osmanlıspor karşılaşmasında tribünde yerini aldı.
TFF 1'nci Lig'in 4'ncü haftasında Osmanlıspor'u konuk ettiği karşılaşmada Bursaspor'u 2005-2006 sezonunda o zamanki adıyla Lig A'da şampiyon olup Süper Lig'e taşıyan Başkan Levent Kızıl, Goldsit tribününde yerini aldı.
Kızıl'ın yanı sıra Bursaspor'un eski yöneticileri Osman Çağlıkoç, Mehmet Gengörü ile Kemal Öz de karşılaşmayı takip etti.
Bursaspor Kulübü Başkanı Mesut Mesten ile bir araya gelen Levent Kızıl maç sonu ise çekildikleri fotoğraf zirve mesajı verdiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.09.15 16:47