Bursaspor Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'nin 3 hafta önce kesilen elektriği, mevcut yönetimin borcu ödemesi sonrasında bugün itibarıyla açıldı.
Olağanüstü genel kurula giden Yeşil Beyazlıların elektrik borcunun 1.5 milyon lira olduğu belirtilmişti.
Borç sebebiyle yaklaşık 3 hafta önce karanlığa gömülen Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri bugün aydınlandı.
Bursaspor yönetiminin birikmiş elektrik borcu ödemesi için elektirk şirekti ile anlaştığı ve borcun ödenip elektirk kullanımı ile ilgili sorunun çözüldüğü bildirildi.
Spor, 2024.01.19 18:02