Hafta sonu deplasmanda Sanica Boru Elazığspor ile karşılaşacak Bursaspor hazırlıklarını akşam antrenmanı ile sürdürdü.
Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde antrenmana çıkan yeşil-beyazlı futbolcular, Sanica Boru Elazığspor hazırlıklarına basına kapalı olarak devam etti. Isınma koşularıyla başlayan antrenman, karşılıklı pas çalışmasıyla devam etti. Daha sonra 5'e 2 pas pres çalışan futbolcular, son bölümde ise taktik ağırlıklı çift kale maç yaptı.
Bursaspor, yarın sabahki son antrenmanın ardından hazırlıklarını tamamlayıp karşılaşma için Ankara'ya hareket edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.21 20:01