Bursaspor Kulübü, 31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey'i tebrik etti.
Bursaspor Kulübü, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Mustafa Bozbey'i tebrik etti.
Bursaspor Kulübü'nden yapılan açıklama şöyle;
31 Mart Tarihinde yapılan Mahalli İdareler Genel Seçiminde Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen kulübümüzün Divan Kurulu üyesi Mustafa Bozbey'i tebrik ediyor, yeni görevinde başarılar diliyoruz.
Bu vesileyle birlikte Merkez ilçelerimizde seçilen;
Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın'a, Yıldırım Belediye Başkanımız Oktay Yılmaz'a ve Nilüfer Belediye Başkanımız Şadi Özdemir'e yeni görevlerinde başarılar diliyoruz.
Spor, 2024.04.01 18:43