Bursaspor Kulübü geçtiğimiz gün görevi bırakan Tamer Tuna'ya teşekkür etti.
Yeşil beyazlı kulüpten yapılan açıklamada:"Futbol A Takım Teknik Direktörümüz Tamer Tuna ile sözleşmesinin sonlandırılması konusunda anlaşma sağlanmış olup yollarımız ayrılmıştır. Aktif futbolculuk kariyerinde de kulübümüzün formasını terletmiş, 23.12.2021 tarihinden itibaren kulübümüze teknik direktör olarak hizmet eden, doğmuş ve doğacak alacaklarından feragat ederek yollarımızı ayırdığımız Sayın Tamer Tuna ve değerli ekibine teşekkür eder, kariyerlerinde başarılar dileriz" denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.07 15:24