Bursaspor Kulübü, bir aylık maaşını kulübe bağışlayan Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem'e bir mesaj yayımlayarak teşekkür etti.
Bursaspor Kulübü'nün yayımladığı mesajda, "#YenidenZirveye yolunda bir aylık maaşını kulübümüze bağışlayan Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem'e teşekkür ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.07.06 12:24