Bursaspor Kulübü, sosyal medya hesabından 23 Elazığ FK Deplasmanda oynayacağı Karşıyaka müsabakası için yola çıkan 23 Elazığ FK'ya otobüsünde meydana gelen yangın nedeniyle geçmiş olsun mesajı yayınladı.
Bursaspor Kulübü'nün paylaşımı şöyle;
"Geçmiş Olsun 23 Elazığ FK Deplasmanda oynayacağı Karşıyaka müsabakası için yola çıkan 23 Elazığ FK'ya otobüsünde meydana gelen yangın nedeniyle geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz."
Geçmiş Olsun 23 Elazığ FK
Deplasmanda oynayacağı Karşıyaka müsabakası için yola çıkan 23 Elazığ FK'ya otobüsünde meydana gelen yangın nedeniyle geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz. pic.twitter.com/U1t9ZqbAv6
Futbolcuları taşıyan takım otobüsü alevlere teslim oldu!
Spor, 2024.09.21 17:49