Bursaspor, 15 Temmuz Şehitlerine rahmet diledi.
Yeşil-beyazlı kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nün 4. yıl dönümünde şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz" ifadeleri kullanıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.07.15 18:16