Bursaspor Kulübü, Yusuf Erdoğan ve Furkan Soyalp'in kadro dışı bırakıldığını açıkladı.
Bursaspor'dan yapılan açıklama şu şekilde;
"Profesyonel futbolcularımız Yusuf Erdoğan ve Furkan Soyalp`in, Teknik Heyet`in raporu ve değerlendirmeleri doğrultusunda, yönetim kurulumuzun kararıyla 3 hafta süreyle kadro dışı bırakılmalarına ve çalışmalarını U 21 Takımımız`la Vakıfköy Vakıfbank Orhan Özselek Tesisleri`nde sürdürmelerine karar verilmiştir."
Bursaspor'da dün alınan 2-0'lık Sivasspor mağlubiyetinin ardından Teknik Direktör Samet Aybaba, bazı futbolculara yaptırım uygulayacaklarını açıklamıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.01 14:17