Bursaspor'da yöneticiler yaşanan vahim olay sonrası yoğun bir dönem geçiriyor. Yöneticiler toplantı üstüne toplantı yapıyor.
Taraftarların gösterdiği sert tepkiler ve Spor Toto Süper Lig'de alınan arka arkaya alınan olumsuz sonuçlar sonrası yöneticiler toplantı üstüne toplantı gerçekleştiriyor.
Bursapor yöneticileri, "Bizim amacımız ve gayemiz belli. Sürekli toplantı halindeyiz. Kulüp hak ettiği yerde olsun istiyoruz. Takım otobüsüne yapılan saldırıyla ilgili tüm gelişmelerin elbette sonuna kadar takipçisi olacağız." şeklinde görüş bildirdi.
Öte yandan yeşil-beyazlı yöneticiler, "Önümüzdeki günlerde gündemki gelişmelerle ilgili detaylı bir açıklama yapacağız. Takım şu anda lige konsantre olmuş durumda. Gaziantepspor maçını kazanmak istiyoruz."ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2017.02.28 17:56