Bursaspor bugün öğle saatlerinde yaptığı antrenmanla Alanyaspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'in 10.haftasında evinde oynayacağı Alanyaspor maçının hazırlıkları bugün öğle saatlerinde yapılan antrenmanla devam etti.
Teknik Direktör Samet Aybaba gözetiminde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.
Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 4 kale ile yarı sahada yapılan çalışma ile devam etti. Daha sonra 2'ye 1 hücum pres çalışması yapan takım, son bölümde taktik çalışma yaptı.
Sakatlıkları süren Abdullahi Shehu ve Henri Saivet takımdan ayrı çalışırken, Umut Nayir ise antrenmanın bir bölümünde takımla birlikte çalıştı.
Yeşil Beyazlılar yarın öğle saatlerinde yapacağı antrenmanla Alanyaspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.22 15:52