Bursaspor'un Kayserispor'u 3-1 mağlup ettiği maçın mimarı Pablo Martin Batalla galibiyeti değerlendirdi.
Maç sonu yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Batalla:
"Benim için ekstra bir maç değildi. Her zamanki halim diyebilirim. Ama biz beraberlikle yetinmedik. Galibiyeti istedik ve aldık. Herkesin yaptığını yaptım. Herkes 10 kişi kaldıktan sonra elinden geleni yaptı. Belki 1-1'i korusak bizim için yeterli olabilirdi. Son haftalarda gösteriyoruz ki bizim çok büyük bir kalbimiz var. Jorquera girdi, gol attı. Sercan girdi, gol attı.Arkadaşlarımız sakatlandı, 1 kişi de eksik kaldık. Bu sezon Bursaspor'da olan bir şey devreye girdi: kalp ve karakter.Gelecek ortalara güveniyorum. Beklediğim ortalar da geliyor. Ama şunu belirteyim, ben santrfor değilim." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.16 22:54