Bursaspor ligin 24. haftasında deplasmanda konuk olacağı Altınordu maçı hazırlıklarına öğle saatlerinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri Mesut Şen Sahasında yaptığı antrenmanla başladı.
Teknik Direktör Ümit Şengül gözetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma koşularıyla başladı. İkinci bölümde pas ve dayanıklılık çalışmaları yapan futbolcular antrenmanı sınırlandırılmış alan oyunlarıyla tamamladı.
Dün oynanan Nazilli Belediyespor maçında görev yapan futbolcular "yenileme çalışmaları" yaptı.
Bursaspor yarın öğle saatlerinde yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Spor, 2024.02.01 15:39