Kayserispor'u yenerek iyice morallenen Bursaspor'da 4 futbolcu sakatlıkları nedeniyle takımdan ayrı çalıştı.
Kayserispor'u yenerek iyice morallenen Bursaspor, dün sabah yaptığı antrenmanla yarın saat 14.00'te Ziraat Türkiye Kupası 2'nci turunda İstanbul'da oynayacağı Bayrampaşa maçının hazırlıklarını tamamladı.
Yeşil-Beyazlılar'da sakatlıkları bulunan Deniz Yılmaz, Şamil Çınaz, Serdar Kurtuluş ve Erdem Özgenç takımdan ayrı çalıştı. Bu oyuncuların Kasımpaşa maçına da yetişmeleri zor olarak nitelendiriliyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.21 17:44