Hafta sonu kendi sahasında oynayacağı Gaziantepspor maçı hazırlıklarını sürdüren Bursaspor'da yeşil-beyazlı futbolcular bugün cybex testinden geçti.
Bugün sabah saatlerinde başlayan cybex testine oyuncular gruplar halinde katıldı.
Yeşil-beyazlı futbolcular akşam saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde laktat testinden geçecek ve günü tamamlayarak yarın yapacağı antrenmanla Gaziantepspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.18 14:39