Bursaspor, bu sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla Ziraat Türkiye Kupası'nda yarın akşam deplasmanda oynayacağı Bugsaşspor maçı hazırlıklarını tamamladı.
Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde basına kapalı olarak gerçekleşen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü. Takım halinde yapılan ısınma koşularıyla başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışması ile devam etti. Kaleciler, antrenör Öztürk Tanrıbilir nezaretinde takımdan ayrı çalıştı. Sakatlığı süren Ozan ipek'in tedavisine devam edildi. Hafif sakatlıkları bulunan Scott Carson ve Michael Basser ise takımdan ayrı düz koşu yaptı. Bursaspor, öğle yemeği sonrası Ankara'ya hareket edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.03.19 13:46