Türkiye Basketbol Ligi'nin ilk haftasında evinde Mamak Belediyesi Yeni Mamak Spor ile karşılaşacak Bursaspor Basketbol, medya gününde basın mensuplarıyla buluştu
Atatürk Spor Salonu'na gerçekleşen medya gününe basketbol takımının yanı sıra Şube Başkanı Sezer Sezgin ve futbol takımının teknik direktörü Samet Aybaba katıldı.
Fotoğraf çekiminin ardından açıklamalarda bulunan Başantrenör Arda Vekiloğlu, "Heyecanlıyız, gerçekleştirmek istediğimiz bir hedefimiz var. Bununla ilgili bizleri bekleyen zorluklar var. Maratona nasıl başladığınız çok önemli. Bildiğiniz gibi sezonu 1. Sırada bitiren takım direkt Süper Lig'e çıkacak. Her hafta final niteliğinde maç oynayacağız. Bunun bilincindeğiz. İnşallah hedeflerimizin gerçekleştiği bir lig olur."
Teknik direktör Samet Aybaba ise yeni sezon öncesi basketbol takımına başarılar dilerken sık sık maçlara gelmeye çalışacağını söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.12 09:52