Bursaspor ile Ankaragücü arasında oynanan karşılaşma öncesinde tribünlerde kardeşlik rüzgarları esiyor.
Yeşil-beyazlılar, Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında sahasında Ankaragücü'nü ağırlıyor.
Yeşil-beyazlılar, ligde çıktığı 7 karşılaşmada 5 beraberlik, 2 mağlubiyet alarak, 17. sırada kendisine yer buldu. Başkent temsilcisi ise 3 galibiyet, 1 beraberlik ve 3 mağlubiyetle 11. basamakta yer alıyor.
Tribünlerde dostluk rüzgarı
7 sezon sonra ligde ilk kez karşılaşacak Bursaspor ve Ankaragücü taraftarları tribünlerde yerini aldı.
Sarı-lacivertli taraftarlar kendilerine ayrılan yeri büyük oranda doldurdu. Ayrıca yeşil-beyazlı ve sarı-lacivertli taraftarlar tribünlerde yan yana oturarak kardeşlik mesajı verdi.
Her iki takımın taraftarları iki takımın futbolcularını maç öncesinde tribünlere çağırarak moral verdi. Taraftarlar birbirlerinin lehine tezahüratlarda da bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.10.06 16:20