Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'de yarın evinde oynayacağı Akhisar Belediyespor maçının hazırlıklarını tamamladı.
Özlüce Tesisleri'nde, Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu yönetiminde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 saat sürdü.
Isınma koşularıyla başlayan antrenman 5'e 2 pas çalışması ile devam etti. Son bölümde ise futbolcular taktik çalıştı.
Yeşil- beyazlı takım antrenmanın ardından Özlüce Tesisleri'nde kampa girerek maç saatini beklemeye başladı.
Öte yandan, antrenman öncesi tesislere gelen Nazilli Futbol Okulu öğrencileri, karşılaşma öncesi takıma başarı dileklerinde bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.16 20:07