Bursaspor, Play-Off müsabakasında karşılaşacağı Adana Demirspor maçı hazırlıklarına başladı.
Play-Off yarı final ilk maçında çarşamba günü Adana Demirspor ile karşılaşacak yeşil-beyazlılar, bu maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenman ile başladı.
Teknik Direktör İrfan Buz gözetimindeki antrenman ısınma koşuları ile başladı.
Ardından pas-press çalışmaları yapan oyuncular son bölümde ise taktik çalıştı.
Bursaspor, hazırlıklarına yarın yapacağı idman ile devam edecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2020.07.20 20:12